[Greeklug] Fwd: Firefox + thunderbird σε Debian

Pavlos K. Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Τετ 16 Οκτ 2013 20:35:09 EEST

Καλησπέρα,

Όλα καλά με την εγκατάσταση τόσο του firefox όσο και του thunderbird.
thanks για τη βοήθεια!

Υπάρχει όμως ένα ακόμα θέμα.
Έβαλα την 24.0 του thunderbird αλλά μου έβγαλε ειδοποίηση για
εγκατάσταση της 24.1.

Αν πάω στο "Help->About Thunderbird" βλέπω την εικόνα παρακάτω:

Αν πατήσω κλίκ εκεί που λέει "latest version" με πηγαίνει στη σελίδα της
mozilla να κατεβάσω ξανά το tar αρχείο.

Αν αυτή είναι η διαδικασία, θα πρέπει κάθε φορά που θα βγαίνει νέα
έκδοση να ξανακατεβάζω το tar και να ακολουθώ τα βήματα που μου δώσατε;

Όταν κλείνω αυτό το παράθυρο, μου πετάει ένα pop-up και μου λέει για
διαθέσιμη νέα έκδοση.
Πατάω στο upgrade και επί 10' βλέπω το παρακάτω παράθυρο..

Το σταματάω γιατί υποθέτω πως κολλάει, δεν μπορεί να κάνει 10' να
συνδεθεί με τον update server....

Εσείς που το έχετε firefox ή thunderbird σε debian με τον τρόπο που το
έβαλα εγώ, τα updates πως τα κατεβάζετε;

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη!!

--
Pavlos K. Ponos