[Greeklug] Αυτή η εξυπναδούλα της Google πως σας φαίνεται;;

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τετ 16 Οκτ 2013 11:55:59 EEST

Αγαπητοί μου φίλοι,

Θέμα προσωπικών δεδομένων υπάρχει ακόμα κι αν δεν έχεις smartphone ακόμα κι
αν δεν έχεις internet.
Όλοι έχουμε κάρτες super market για να τυχαίνουμε δικαίωμα προσφορών. Από
εκεί ξέρουν τι ψωνίζεις, τι διατροφικές συνήθειες έχεις.
Επίσης έχουμε κάρτες από διάφορα καταστήματα. Από εκεί γνωρίζουν τι
προτιμήσεις έχουμε σε είδη ένδυσης υπόδησης και για ηλεκτρικές συσκευές.
Υπάρχει το πρόγραμμα ΗΦΑΙΣΤΟΣ. Το πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο σε όλα τα
πρατήρια καυσίμων που κάνουν διανομές πετρελαίου. Κάθε παραγγελία
καταγράφεται ( ονοματ/νυμο πελάτη, διεύθυνση παράδοσης, ποσότητα, ποσό) Με
αυτό τον τρόπο το υπουργείο οικονομικών ( εκεί υπάγεται ) ξέρει πώς
ζεσταίνεσαι. Βάλε και τα υπόλοιπα στοιχεία που δίνεις στην εφορία
οικειοθελώς τότε γνωρίζουν για σένα αρκετά στοιχεία ακόμα κι αν δεν έχεις
internet.
Μέσα δεν έβαλα τις πιστωτικές που από εκεί έχουν περισσότερα στοιχεία.
Το τι σελίδες επισκεπτόμαστε μας πείραξε???
Κι αν κάποιος πει για προσωπικά δεδομένα ας μου απαντήσει τα παραπάνω
στοιχεία ( SUPER MARKET, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ) ποιός τα διαχειρίζεται και
πώς διασφαλιζόμαστε????

Στις 15 Οκτωβρίου 2013 - 9:20 μ.μ., ο χρήστης Κωστής Μουσαφείρης <
kvisitor στο gnugr.org> έγραψε:

> Εφαρμογή παρακολούθησης όσων σερφάρουν μέσω smartphone σχεδιάζει η Google
> http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1231269250

*
*
*P Think before you print.*