[Greeklug] δεν ειναι επαρκης ο χώρος στο home

Klearchos-Angelos Gkountras kag στο grrlz.net
Κυρ 13 Οκτ 2013 19:09:40 EEST

35 GB → /
το αλλο ειναι το home
στα videos έχω 1.1 GB που καποια στιγμη θα δω την ταινια που κατεβασα

δεν με βολευει το roundcube που εχει ο mail παροχος μου και προτιμω
κυριως να χρησιμοποιω τον thunderbird και ναι το έχω ρυμθμισει να
στελνει την cache αλλου

--
Klearchos-Angelos Gkountras