[Greeklug] δεν ειναι επαρκης ο χώρος στο home

Efstathios Iosifidis (aka diamond_gr) iefstathios στο gmail.com
Κυρ 13 Οκτ 2013 18:56:54 EEST

Επειδή δεν γνωρίζω το setup σου, και παίρνω μερικά στοιχεία από τον Σέργιο.
120GB. Έχεις βάλει στα 20GB φαντάζομαι το λειτουργικό και άντε να έχεις
βάλει 2-4GB την μνήμη swap. Άρα θα σου μένουν περίπου 96GB για το home
σου. Δηλαδή απασχολείς 20GB (αφού λες ότι σου μένουν 76GB ελεύθερα).
Σε αυτά τα 20 GB τι έχεις αποθηκεύσει; Έχεις πχ dropbox ή UbuntuOne ή
κάποια άλλη υπηρεσία; Πόσο απασχολείς εκεί;
Firefox έχεις ρυθμίσει να στέλνει cache του αλλού; Αν όχι, δες
http://eiosifidis.blogspot.gr/2013/08/ssd.html

Επίσης αν μπορείς να βλέπεις το mail σου από τον browser, θα ήταν
καλύτερα. Μην χρησιμοποιείς Thunderbird.

--
http://about.me/iosifidis
http://eiosifidis.blogspot.gr    http://blogs.gnome.org/eiosifidis

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.
The difference between fiction and reality is fiction has to make sense.