[Greeklug] Firefox + thunderbird σε Debian

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τετ 9 Οκτ 2013 01:28:23 EEST

Γεια σου Μιχάλη!

Απ' το μενού βοήθεια δεν βλέπω επιλογή για update.
Απ' το about firefox βλέπω αυτό:

Αν κατάλαβα καλά, όταν θα βγει ο firefox 25.0 θα μου βγάλει από μόνο του
ειδοποίηση ή θα πρέπει να έχω το νου μου;

Τα δικαιώματα στο /opt είναι:

drwxr-xr-x  8  pavlos pavlos 4096 Sep 11 05:15 firefox
drwxr-xr-x 10 pavlos pavlos 4096 Sep 12 05:01 thunderbird

Αν αλλάξω αυτό το executable bit στους "άλλους" χρήστες, λέτε να δουλέψει;

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove