[Greeklug] Firefox + thunderbird σε Debian

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τετ 9 Οκτ 2013 01:16:21 EEST

Καλησπέρα Παύλο!

Αν κατεβάσεις τα tar άμεσα από την Mozilla, τότε υποστηρίζουν
άμεση-αυτόματη αναβάθμιση,
ενώ στην ενότητα "Βοήθεια" του μενού έχει και σχετική επιλογή.

Στις 09/10/2013 01:12 πμ, ο/η Ponos K. Pavlos έγραψε: