[Greeklug] Firefox + thunderbird σε Debian

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Τετ 9 Οκτ 2013 00:50:36 EEST

Καλησπέρα σε όλους.

Μετά από πολύ ψάξιμο για μέρες είπα να απευθυνθώ σε εσάς ως ύστατη ελπίδα!

Έχω debian wheezy και θέλω να εγκαταστήσω το firefox (όχι iceweasel) και
thunderbird αντί για icedove.
6 μήνες τώρα δουλεύω με iceweasel+icedove και παρόλο που έχω βάλει το
αποθετήριο από mozilla.debian για τις αναβαθμίσεις των
iceweasel+icedove, μπορώ να πω ότι το "feeling" δεν είναι το ίδιο σε
σχέση με το firefox+thunderbird.

Έχω δοκιμάσει τα πάντα, εν ολίγοις αυτά που έκανα είναι τα εξής:

-Κατέβασα από https://www.mozilla.org/en-US/ την τελευταία έκδοση του
firefox.
-Ακολούθησα τις οδηγίες από εδώ
https://support.mozilla.org/en-US/kb/install-firefox-linux (στο κομμάτι
" Installing outside of a package manager")

αλλά παίρνω το εξής μήνυμα λάθους:

*XPCOMGlueLoad error for file /home/pavlos/Desktop/firefox/libxul.so:**
**libdbus-glib-1.so.2: cannot open shared object file: No such file or
directory**
**Couldn't load XPCOM.*

-Κατεβάζω στη συνέχεια από εδώ
http://packages.debian.org/es/sid/libdbus-glib-1-2 το αρχείο που
φαίνεται να λείπει και το βάζω στο φάκελο που έκανα extract το firefox.

Τίποτα και πάλι δεν αλλάζει.

-Κάνω copy αυτό που κατέβασα στο /usr/lib/, γιατί απ' ότι φαίνεται
πρέπει να λείπει η βιβλιοθήκη, αλλά και πάλι τίποτα...
Το μήνυμα λάθους είναι πλέον αυτό:

*libdbus-glib-1.so.2: wrong ELF class: ELFCLASS64*

Το μηχάνημα μου είναι 64bit.

Καμία ιδέα αν μπορώ με κάποιο τρόπο να το κάνω να δουλέψει;

--
Ponos K. Pavlos
Send from Icedove