[Greeklug] proxy server

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τρί 8 Οκτ 2013 23:11:39 EEST

Καλησπέρα Πέτρο,

στο σύλλογο-εργαστήριο ο proxy είναι βασισμένος στο Squid3
[http://en.wikipedia.org/wiki/Squid_%28software%29][http://www.squid-cache.org/],
ενώ συμπληρωματικά τρέχει το φίλτρο DansQuardian
[http://en.wikipedia.org/wiki/DansGuardian][http://dansguardian.org/].
Πρόσθετα έχουμε τροποποιήσει τις λίστες των αποκλεισμένων λέξεων με
μερικές προσθήκες όπως πχ με τις μεταφρασμένες λίστες στα Ελληνικά
[http://www.greeklug.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=198:projectsdansguardian&catid=97:projectsellak].

Επίσης, λόγω της διαμόρφωσης των υποδικτύων (εργαστήριο, wifi κτλ),
παίξαμε λίγο και με iptables/firewall ώστε να πετύχουμε την δρομολόγιση
που θέλουμε.

Η εγκατάσταση του Squid3 και του DansQuardian είναι αρκετά απλή στις
διανομές και υπάρχουν έτοιμα πακέτα, οπότε μπορείς εύκολα να τα
εγκαταστήσεις [μερικά βοηθητικά για centos
http://www.howtoforge.com/squid-proxy-on-rhel5-centos-everything-that-you-should-know-about].
Στην συνέχεια αρχίζεις και παίζεις με τις διάφορες δυνατότητες στα
configration για να πετύχεις αυτό που θέλεις. :-)

Όσον αφορά άλλα συστήματα/λογισμικά, προσωπικά δυστυχώς δεν έχω δουλέψει
σε κάτι αναλυτικά ώστε να σου προτείνω κάποιο ή να παραθέσω τα
θετικά/αρνητικά τους, ωστόσο νομίζω μια επίσης πολύ καλή λύση είναι μέσω
BSD για firewall+proxy, με pfSense και Squid που είχε παρουσίασει ο
φίλος και μέλος Σόλων παλαιότερα
[http://www.greeklug.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=201%3Agreeklug-20120311-freebsd&catid=1%3Aannouncementsnews&Itemid=65&lang=el].

Εδώ μάλλον θα χρειαστεί η επέμβασή του για περισσότερα!

Στις 08/10/2013 10:32 μμ, ο/η Petros F έγραψε: