[Greeklug] network manager και τόπικη στατικη ip

mixasgr mixas.gre στο gmail.com
Τρί 8 Οκτ 2013 22:31:10 EEST

Καλησπέρα,

θα πρέπει να δεις πρώτα σε τι διεύθυνση απαντάει το router σου ώστε να
βάλεις μια σωστή στατική.
Τα υπόλοιπα στα δίνει έτοιμα...

πχ αν σου δίνει 192.168.1.4 όπως στην εικόνα που σου επισυνάπτω,

1)τότε βάλε σαν στατική πχ την 192.168.1.100
είναι καλό να επιλέξει μια μεγάλη όπως την .100 ώστε να μην κάνεις
διένεξη με κάποια που έχει δώσει ήδη το router σου με DCHP

2)σαν netmask, κρατάς το ίδιο πχ 255.255.255.0

3)σαν πύλη αντίστοιχα το ίδιο πχ 192.168.1.1 (την διεύθυνση του router
σου βάζεις εδώ)

Τέλος πρέπει να συμπληρώσεις και το πεδίο των DNS, εκεί είτε βάζεις πάλι
την διεύθυνση του router σου πχ 192.168.1.1,
ή τους DNS του παρόχου σου ή ακόμα και κάποιον ανοικτό DNS όπως OpenDNS
(208.67.222.222, 208.67.220.220)
ή τις Google (8.8.8.8, 8.8.4.4)

Στις 08/10/2013 10:06 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε: