[Greeklug] network manager και τόπικη στατικη ip

Petros F petrosfreris στο gmail.com
Τρί 8 Οκτ 2013 22:30:00 EEST

Στη Μέθοδο βάζεις "χειροκίνητα" (manually υποθέτω στην εγκατάστασή σου)
και μετά πατάς Add
192.168.0.3 255.255.255.0 192.168.0.1

Για να δεις τι IP εχεις πάρει δίνεις ifconfig (αν πχ εχεις πάρει
192.168.1.6 255.255.255.0 τότε το gateway που θα δηλώσεις είναι το
192.168.1.1 κατά πάσα πιθανότητα)
Για την IP και πως λειτουργεί διάβασε εδώ κάποια βασικά:
http://en.wikipedia.org/wiki/IP_address#IPv4_addresses

Ένα ωραίο προγραμματάκι για υπολογισμό IP σε linux είναι το gip

Ότι άλλο θέλεις ρώτα ξανά

Στις 8 Οκτωβρίου 2013 - 10:06 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kag στο grrlz.net> έγραψε: