[Greeklug] Αυτόν τον κύριο γιατί να τον πιστέψουμε;;;

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Πεμ 3 Οκτ 2013 00:09:52 EEST

Προσωπικά και μένα δε μου πολύ γεμίζει το μάτι αυτή η είδηση..

Βασικά είναι δυνατό να υπάρξει ποτέ ανωνυμία είτε με αυτό τον τρόπο,
είτε με το tor, είτε με VPN;
Εφόσον μία μηχανή είναι συνδεδεμένη στο ίντερνετ είναι σίγουρο ότι
μπορεί να παραβιαστεί/προσπελαστεί ότι και αν κάνουμε.
Το θέμα/ζήτημα κατ' εμέ είναι να μην προκαλούμε την τύχη μας κι εμείς..

Παύλος

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove