[Greeklug] Μετάβαση σε OpenERP

Leonidas Liakos leonidas_liakos στο yahoo.gr
Τετ 2 Οκτ 2013 17:40:48 EEST

Ενδιαφέρομαι να αντικαταστήσω το Softone με OpenERP.
Έχω έναν κεντρικό server με MS SQL server,
ένα POS που κόβω αποδείξεις για την λιανική και μια θέση ακόμα για να κόβω τιμολόγια (τρέχουν softone)
Υπάρχει η δυνατότητα να μετατρέψω αυτό το σχήμα σε OpenERP με POSTGRESQL?
Θα έχω προβλήματα στην επικοινωνία με τους φορολογικούς μηχανισμούς;
Έχει δοκιμάσει κανείς να το εφαρμόσει στην επιχείρησή του; Αν ναι, ποιό ήταν το αποτέλεσμα;
Τέλος, γνωρίζει κανένας κάποια αξιόπιστη εταιρεία να με υποστηριξει σε αυτό το πλάνο;
Ευχαριστώ!!