[Greeklug] Παρουσίαση γλώσσας δημιουργίας,εγγράφων LaTex

Petros F petrosfreris στο gmail.com
Τετ 27 Νοε 2013 22:31:56 EET

για την παρουσίαση δεν γνωρίζω, αλλά είχα ξαναστείλει και τότε ένα tutorial
του τμήματος πληροφορικής της σχολής μου
που είναι πραγματικά πολύ καλογραμμένο (είναι σε λατεχ βλέπεις :P ) κι
ελπίζω να σε βοηθήσει...

http://linuxteam.teilam.gr/assets/img/latex-pres.pdf

Στις 26 Νοεμβρίου 2013 - 9:22 μ.μ., ο χρήστης Pavlos Ponos <
pavlos.ponos στο gmail.com> έγραψε: