[Greeklug] Παρουσίαση γλώσσας δημιουργίας,εγγράφων LaTex

Pavlos Ponos pavlos.ponos στο gmail.com
Τρί 26 Νοε 2013 21:22:33 EET

Καλησπέρα σε όλους!

Επανέρχομαι στο θέμα μετά από καιρό γιατί υπάρχει ανάγκη.

Ο καθηγητής μου στο πανεπιστήμειο μου ζήτησε να γράψουμε μία εργασία/paper
για ένα περιοδικό το οποίο απαιτεί να είναι σε latex. Το συγκεκριμένο
περιοδικό δίνει ένα template για να ξεκινήσεις αλλά θα ήθελα να δω/μελετήσω
και άλλα πριν ξεκινήσω.

Έχω δει όλα όσα έχετε ανεβάσει/στείλει πιο παλιά, μήπως είναι διαθέσιμη και
η παρουσίαση που είχε γίνει στο σύλλογο;
Την είχα ζητήσει και πιο παλιά αλλά μου είχατε πει ότι θα ανεβεί. Υπάρχει
κανένα λινκ διαθέσιμο;

Ευχαριστώ,
Παύλος