[Greeklug] Μάλλον το e-shop μας κάνει πλάκα

Nicholas nikos στο greeklug.gr
Τετ 13 Νοε 2013 22:08:12 EET

Δεν μου αρέσει ο τόνος σας Κε; Πασχαλίδη και απαιτώ να απευθύνεστε σε
μένα στον πληθυντικό.
Δεν θα μεταφέρω μια δημόσια συζήτηση σε ιδιωτική απαντώντας σας
προσωπικά όπως κάνατε εσείς. Μιλάω πολιτισμένα, γενικά και δημόσια. Όλοι
μπορούν να συμμετέχουν με αυτόν τον τρόπο στον διάλογο.

Δεν σας είπα ρατσιστή. Νομίζω ότι χειρίζομαι αρκετά καλά την Ελληνική
γλώσσα. Ήταν γενική η τοποθέτηση και ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να
το διαπιστώσει μόνος του.

Το ότι αγόρασα κάποτε το προϊόν πράγματι δεν με καθιστά συνήγορο της
εταιρείας όπως το ότι δεν το αγοράσατε εσείς το προϊόν δεν σας καθιστά
κατήγορο.

Δεν είχα γράψει τίποτε προσωπικό για σας πριν, θα γράψω όμως τώρα.

Συμπεριφορές και τοποθετήσεις σαν την δική σας μετατρέπουν το Ελεύθερο
λογισμικό και τις ομάδες σε κλίκες όπου πωρωμένα άτομα με παρωπίδες
βλέπουν τα πράγματα μέσα από ένα τελείως δικό τους παραμορφωτικό πρίσμα
και αυτή η διαστρέβλωση τηϛ πραγματικότητας τους περιορίζει από το να
δουν παραπέρα από την μύτη τους. Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε πια ανθρώπους
με ευρεία μόρφωση, με ανοιχτό "χαλαρό" - με την καλή έννοια- πνεύμα που
δεν θα αναλώνονται σε άσχημα σχόλια και καρφιά προς διάφορες
κατευθύνσεις, αλλά θα λειτουργούν με τρόπο χρήσιμο και δημιουργικό.

Τέλος βαρέθηκα να διαβάζω το ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ στις λίστες και μια φορά στο τόσο
που λέω την γνώμη μου να διαπιστώνω ότι αυτή δεν είναι ευπρόσδεκτη.

Αυτό είναι το τελευταίο μήνυμα που γράφω και διαβάζω στην λίστα.
Σας χαιρετώ, να είστε όλοι καλά και να την χαίρεστε.
Όπως λέτε στην αργκό, τα πήρα στο κρανίο και ΤΕΛΟΣ.