[Greeklug] Μάλλον το e-shop μας κάνει πλάκα

Konstatinos Paschalidis kopasas στο greeklug.gr
Τετ 13 Νοε 2013 19:42:56 EET

Όταν απαντάω εκτός λίστας σε κάποιον θα το εκτιμούσα να μου απαντήση και αυτός προσωπικά και όχι δημόσια.
Οπότε φαντάζομαι ότι το "με εκτίμηση" που γράφεις στο τέλος δεν ισχύει για εμένα, δεν πειράζει.

Ευαισθησία έχω μόνο για σωστούς επαγγελματίες ανεξαρτήτου εθνότητας συν το ότι ποτέ κανένας δεν με έχει πει ρατσιστή.

Επειδή το αγόρασες δεν είσαι και συνήγορος του προιόντος γιατί δεν σε έχω δει να απαντάς όταν τα χώνουν στο πλαίσιο ή σε άλλες εταιρείες.

--
 If Windows is the answer, it must have been a stupid question.

μάλλον όμως .