[Greeklug] Σχετ: Doc format από υπηρεσία

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Παρ 17 Μάϊος 2013 10:59:25 EEST

Στις 17/05/2013 10:53 πμ, ο/η Leonidas Liakos έγραψε:
> Οι άνθρωποι είναι συνεργάσιμοι και χαίρομαι που ζήτησαν την μελέτη και
> σε ηλεκτρονική μορφή μπας και κάποια στιγμή πάψουμε να στέλνουμε μια
> σειρά αντιτύπων που μπορεί να φτάσουν και τις 1000 σελίδες. Θα στείλω
> σε doc το αντίγραφο και θα τους ενημερώσω για τα ανοικτά πρότυπα.
> Οπότε στείλτε μου σας παρακαλώ χρήσιμες πηγές για ενημέρωση.
Πηγές είναι πάρα πολλές :

http://www.fsf.org/campaigns/opendocument/

http://en.wikipedia.org/wiki/OpenDocument

http://ec.europa.eu/idabc/en/document/3428/5890.html

http://www.eionet.europa.eu/software/opendocument

http://www.opendocumentformat.org/quotes/

http://press.ffii.org/Press%20releases/European%20Parliament%20wants%20Open%20Document%20exchange%20format%20for%20electronic%20business

> ΥΓ. Μου αρέσει που είχα αρχίσει να κάνω μετάβαση των προτύπων των
> μελετών μου σε Latex, εκεί να δεις γέλιο:):)
Καλά μην τους στείλεις κανένα τέτοιο τότε που θα πάθουν πλάκα!!!