[Greeklug] Doc format από υπηρεσία

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 17 Μάϊος 2013 10:57:32 EEST

Καλημέρα και από μένα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί την θέλουν σε επεξεργάσιμη μορφή??? Θέλουν να
προσθέσουν η να αφαιρέσουν κάτι ?? Δεν μπορούν να διαβάσουν ένα pdf
αρχείο??? Τους ρώτησες??? Πάντως το αρχείο Pdf είναι αποδεκτό παντού σε
κυβερνητικές αλλά και ευρωπαϊκές υπηρεσίες.

Στις 17 Μαΐου 2013 - 10:23 π.μ., ο χρήστης Leonidas Liakos <
leonidas_liakos στο yahoo.gr> έγραψε:

--
*
*