[Greeklug] Από τις παρτιτούρες στις ταμπλέτες!

Panos Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Πεμ 2 Μάϊος 2013 12:23:16 EEST

Intel Hasswell --> 15W TDP  και αυτος για desktop pc. Φανταζομαι ο cpu του
εκαστωτε tablet θα εχει πολυ λιγοτερο. Εκτος κι αν αντι για νοτες βλεπουν
καμια ταινια μέχρι να έρθει η σειρά τους. Ειναι συνηθες να γινεται σε
πολύωρες συναυλίες όπου μουσικοι εχουν να πατησουν 1,2 νότες κατα την
διάρκεια του όλου concert.