[Greeklug] Παλιό Hardware

Konstantinos Boukouvalas boukouvalas στο gnugr.org
Πεμ 2 Μάϊος 2013 12:02:38 EEST

Για την πληροφόρηση σας.

Πήγα στο σύλλογο χθες τους... σκελετούς που είχα στο ντουλάπι. Αλλά υπήρξε
η εκτίμηση οτι είναι πολύ παλιά για να αξιοποιηθούνε.

Βέβαια εγώ πιστεύω πως όλα γίνονται:

http://www.youtube.com/watch?v=SFeBd_2Y3OQ
https://www.youtube.com/watch?v=_vnJfbtTWUQ
http://www.youtube.com/watch?v=w1i5YjGucrU
http://www.youtube.com/watch?v=L8GTW_7GHc0

και θα επιμείνω να αξιοποιηθεί πριν πάρουμε τηλέφωνο την ανακύκλωση.

Στις 30 Απριλίου 2013 - 5:12 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka linuxman
) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε: