[Greeklug] [open-source] Περί «Μονάδων αριστείας ΕΛΛΑΚ»

Theodoros G. Karounos karounos στο eellak.gr
Τετ 13 Μαρ 2013 18:54:45 EET

Μην ντρέπεσαι, το ΕΔΕΤ είναι από τους πιο καινοτόμους οργανισμούς στην
Ελλάδα, εγώ θα απέφευγα τις γενικεύσεις, δες για παράδειγμα το
http://www.synnefo.org/ , το GigBit internet στα Πανεπιστημια(
http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_Research_and_Technology_Network) κλπ,
γίνετε διεθνούς επιπέδου δουλεία.

Θ.Καρούνος*