[Greeklug] [open-source] Περί «Μονάδων αριστείας ΕΛΛΑΚ»

Stefanos Kouzof kouzof στο gmail.com
Τετ 13 Μαρ 2013 18:40:57 EET

Για κάποιο λόγο είτε η προκήρυξη και διαβούλευση του έργου είναι από την
ΚτΠ ΑΕ είτε από την ΕΔΕΤ είτε από κάποιο άλλο Δημόσιο φορέα, τα έργα αυτά
καταλήγουν:
1. Να είναι πανάκριβα
2. Να μην εξυπηρετούν κανένα σημαντικό σκοπό
3. Να υλοποιούνται από τους ίδιους αναδόχους

Εγώ θα ντρεπόμουν.