[Greeklug] Ubuntu Mir

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 8 Μαρ 2013 20:46:45 EET

Το χρήμα πολλοί ε μίσησαν, την δόξαν ουδείς.

Αλλά εδώ το ένα θα φέρει και το άλλο. Μάλλον ο Mr. Canonical θέλει να γίνει
Gates στην θέση του Jobs. Ισως να μην το ξεκίνησε έτσι και να του βγήκε
στην πορεία. Μάλλον αυτό συνέβη.

Στις 8 Μαρτίου 2013 - 8:36 μ.μ., ο χρήστης Kostas Mousafiris <
kvisitor στο gnugr.org> έγραψε:

*
*
*P Think before you print.*