[Greeklug] Ubuntu Mir

Kostas Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Παρ 8 Μαρ 2013 20:36:15 EET

Έως και πολύ ενδιαφέρον θα έλεγα, Κώστα! Ευχαριστούμε για το ερέθισμα.
Εν τούτοις θα προσέθετα ότι το άρθρο δεν είναι ό,τι πιο "κολακευτικό"
για το συνολικό πνεύμα και ήθος της Canonical...
Νομίζω ότι είναι εύλογο να προβλέψει κανείς ότι ένα "χαμηλό βαρομετρικό"
κινείται ήδη εναντίον της,
με μπόλικους devs να τα έχουν πάρει στο κρανίο με τις τακτικές αυτές...
Ο χρόνος θα δείξει. Όπως ισχύει συχνά, εάν τελικά καταφέρει να
"επιβάλλει" τη διάδοση του Linux στο Desktop του τελικού χρήστη,
ενδεχομένως εμείς να λέμε μεθαύριο "α! τι ιδιοφυή τακτική που ακολούθησε
η εταιρεία αυτή".
Από την άλλη όμως, σίγουρα αυτά τα τσαλίμια, ποτέ δεν άρεσαν στον κόσμο
του ελεύθερου λογισμικού....
και όποιος τα εφήρμοσε, ποτέ δεν είχε καλό τέλος....