[Greeklug] Σχετ: ΕΤ3 SOS - - - ΠΡΟΣΟΧΗ - - -

Jiannis Toulis jtoulis στο gmail.com
Σαβ 15 Ιουν 2013 23:03:52 EEST

Εννοείται El Commadante ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

Ο σύλλογος μας δεν έχει καμία δουλειά με αυτά!

Γιάννης Τουλής
Στις 15/06/2013 10:04 μμ, ο/η Σιου ΤΕΟ έγραψε:

--
Ιωάννης Τουλής
Επ.Καθηγητής Τ.Μ.Σ.