[Greeklug] Σχετ: ΕΤ3 SOS - - - ΠΡΟΣΟΧΗ - - -

Σιου ΤΕΟ teoferes στο yahoo.gr
Σαβ 15 Ιουν 2013 22:04:44 EEST

Στο ασύρματο δίκτυο μας, που είναι σχεδόν σε όλη την πόλη, έχουμε στημένο voip server.
Όποιος συνδεθεί μπορεί να ζητήσει τριψήφιο νουμεράκι και να έχει την επικοινωνία του δωρεάν.
Περισσότερες πληροφορίες εντός...

________________________________
 Απο: Ioakim Tellidis <ioakim.t στο gmail.com>
Προς: Jiannis Toulis <jtoulis στο gmail.com>
Κοιν.: greeklug στο mail.greeklug.gr
Στάλθηκε: 9:51 μ.μ. Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013
Θέμα: Re: [Greeklug] ΕΤ3 SOS - - - ΠΡΟΣΟΧΗ - - -

Μια θερμή παράκληση σε όλους.

Προφανώς αντιλαμβανόμαστε όλοι την ιδιατερότητα του θέματος και το βλέπουμε με ευασθησία και προσοχή. Σωστό ή λάθος δεν το εξετάζω μιας και ο καθένας μπορεί να έχει διαφορετική άποψη.

Η βοήθεια προς την ΕΡΤ σαν μια Δημόσια εταιρεία την στιγμή που υπάρχει κυβερνητική εντολή να σταματήσει να λειτουργεί ΔΕΝ μπορεί σε καμιά περίπτωση να γίνει σαν GREEKLUG.
Αν κάποιο μέλος σαν ξεχωριστή οντότητα θέλει να βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς ΦΥΣΙΚΑ και μπορεί. Ο GREEKLUG όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.

El Commadante

2013/6/15 Jiannis Toulis <jtoulis στο gmail.com>

Σέργιο δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα, κατ' αρχήν ήθελα να δω εάν υπάρχουν πρόθυμοι από το σύλλογό μας.

>Εάν θέλεις μπορούμε να μάθουμε.
>Στις 15/06/2013 05:57 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:

Εγώ γνωρίζω αρκετά καλά το θέμα, θα έχουμε κάποια υποδομή για να το κάνουμε η θα πρέπει  να βρεθεί;

>--

Ιωάννης Τουλής