[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Τρί 30 Ιουλ 2013 00:52:58 EEST

Θα ήθελα επίσης να θυμίσω ότι, παράλληλα με την πολυδιαφημισμένη
εκστρατεία προσέλκυσης χρηματοδότησης που λάνσαρε ο Shuttleworth,
τρέχει επίσης και η καθ' όλα αξιόλογη προσπάθεια του FSF για ένα άλλο
πολύ αγαπητό crowdfunding:
FSF launches fundraising program for Replicant, the fully free
Android-based mobile OS
<https://www.fsf.org/news/fsf-launches-fundraising-program-for-replicant-the-fully-free-android-based-mobile-os>