[Greeklug] Ubuntu Edge: υπάρχουν και άλλες απόψεις/ αμφιβολίες....

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Δευ 29 Ιουλ 2013 21:11:38 EEST

Διάβασα όλες αυτές τις μέρες με αρκετό ενδιαφέρον όλον αυτό το ντόρο που
έχει γίνει για το ubuntu edge και το τι μπορεί να κρύβεται από πίσω του.

Προσωπικά η γνώμη μου για τη canonical είναι ότι το πράγμα το πηγαίνει για
να γίνει κάτι σαν mac. Δεν μπορέι να κλείσει τον κώδικα της αλλά θα μπορεί
να κάνει συμφωνίες με εταιρίες που πουλάνει hardware και με βάση τα
κομμάτια που θα παίρνει θα φτιάχνει ένα μηχάνημα, δυνατό μεν, αλλά να
παίζει μόνο το "βαρύ" λειτουργικό της σύστημα.

Έτσι το βλέπω εγώ το πράγμα να πηγαίνει...
Η λύση: όσο πιο γρήγορα "απεξαρτηθείται" απ' αυτή, τόσο το καλύτερο..

Στις 28 Ιουλίου 2013 - 10:50 π.μ., ο χρήστης Κωστής Μουσαφείρης <
kvisitor στο gnugr.org> έγραψε: