[Greeklug] Κατασκοπεια σε χρήστες Ubuntu και SUSE Cloud μέσω Microsoft Windows Azure

Panagiotis Georgiadis drpaneas στο gmail.com
Σαβ 20 Ιουλ 2013 01:52:22 EEST

Όταν γράφεις άρθρα που φέρουν την υπογραφή σου, είσαι υπεύθυνος αυτών που γράφεις. Όταν γράφεις υπό το όνομα του OSArena, αυτόματα το site ασπάζεται αυτά που γράφεις (είτε το θέλεις είτε όχι). Αν θέλει το OSarena ή ο εκάστωτε αρθρογράφος να γίνει μία συζήτηση γύρω από ένα θέμα επειδή το βρήκε ενδιαφέρον και άξιο αναφοράς, μπορεί  κάλλιστα να δώσει link στο forum. Διαφορετικά, το OSArena γίνεται φερέφωνο του εκάστωτε ξένου blog.

Στα εχω πει και σε προσωπικό mail. Μπορείς να διαβάζεις το αυθεντικό άρθρο/πηγή, να παίρνεις το ερέθισμα και στην συνέχεια έχοντας διαβάσει x,y,z απόψεις πάνω στο θέμα, χρησιμοποιείς την κριτική σου ικανότητα και την εμπειρία σου ώστε να γράψεις ένα δικό σου άρθρο.

Η μετάφραση είναι το πιο εύκολο πράγμα. Μην κάνετε το OSArena να καταλήξει σαν ένα ελληνικό λινουξάδικο Google Translator. Αν δεν μπορείς να γράψεις ένα δικό σου άρθρο παίρνοντας την ευθύνη των όσων λες, τότε δεν γράφεις άρθρο. Αν θεωρείς ότι δεν έχεις το κατάλληλο υπόβαθρο τεχνικών γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά θέλεις/αγαπάς/σου αρέσει να γράφεις άρθρα, τότε ξεκινάς με κάτι μικρό, και όχι με κάτι αμφιλεγόμενο που ξέρεις ότι θα ξεσπάσει πόλεμος στα σχόλια (πχ Mark: Κοινοτητα; Χα χα χα χα). Σ'αυτή την περίπτωση θα πρέπει να είσαι σε θέση να έχεις κάποια αρκετά δυνατά επιχειρήματα στο τσεπάκι σου για να στηρίξεις το άρθρο σου, καθώς τα "άκουσα" "μου είπανε", "έτσι λένε" θεωρούνται αρλούμπες.

Το OSArena ξεκίνησε πριν 2 χρόνια και έφτασε εδώ που έφτασε. Μην ξεχνάς όμως ότι η πλειοψηφία των αρθρογράφων που ξεκίνησαν, έχουν αποχωρίσει. Η δουλειά σας, σαν νέοι στον χώρο, είναι συνεχίσετε στον ίδιο δρόμο της επιτυχίας που έδειξαν οι "παλιοί", και μην εφησυχάζεστε. Θέλει προσπάθεια από την μεριά σας για σας για να παραμείνετε στο ίδιο επίπεδο.

ένας πρώην αρθρογράφος,
Πάνος