[Greeklug] Τρόποι να προστατευτεις απο το Prism της NSA

Efstathios Iosifidis (aka diamond_gr) eiosifidis στο gmail.com
Πεμ 11 Ιουλ 2013 21:11:10 EEST

Στις 11/07/2013 08:52 μμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:

> Στις 11/07/2013 06:20 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:

> Το Google σε πείραξε, από την στιγμή που έχεις FB τέλος, σε έχουν
> καταγράψει !!!

+1
Βασικά από τη στιγμή που είσαι στο νετ (έχεις IP) αλλά και κινητό
τηλέφωνο, είσαι καταγεγραμμένος.
Οπότε τουλάχιστον διασκέδασέ το αντί να προσπαθείς να βρεις πως θα
ξεφύγεις από τα δίχτυα τους...

--
http://about.me/iosifidis
http://eiosifidis.blogspot.gr

Great leaders don't tell you what to do...
They show you how it's done.