[Greeklug] Τρόποι να προστατευτεις απο το Prism της NSA

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Πεμ 11 Ιουλ 2013 20:52:56 EEST

Στις 11/07/2013 06:20 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
> To θέμα δεν είναι γιατι να με παρακολουθουν αυτές οι υπερεσίες .. το
> θέμα είναι το διαδικτύο να ειναι ανωνυμο ... Γιατί οι περισσότεροι λένε
> τον Google search engine ως ρουφιάνο;
>
> ακόμα και ο RMS [1] προτείνει να μην χρησιμοποιουμε τον Google αλλα και
> το TOR
Το Google σε πείραξε, από την στιγμή που έχεις FB τέλος, σε έχουν
καταγράψει !!!

> [1] http://bytesmedia.co.uk/2013/07/04/security-and-web-anonymity/

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!