[Greeklug] Απορίες για Debian Wheezy

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Τετ 30 Ιαν 2013 23:34:57 EET

Καλησπέρα!

Έτρεξα το lsmod και όλα πλην 2 module που σηκώνονται είναι χρήσιμα.. Το ένα
που δεν είναι(τουλάχιστον στην φάση της εκκίνησης) είναι το vboxdrv και το
άλλο το rfkill το οποίο είναι για το bluetooth.. Βέβαια για να είμαι
απόλυτα ειλικρινής δεν καταλαβαίνω και όλα τα module που έχει εκεί γιατί τα
ονόματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα, τουλάχιστον για μένα!!

Επίσης δεν έχω ούτε το preload ούτε το prelink εγκαταστημένα.

Όσο για το χρόνο εκκίνησης που ρώτησες.. Απ' τη στιγμή που πατάω το κουμπί
απ' το λάπτοπ για να ανοίξει σε 1' έχει εμφανιστεί η επιφάνεια εργασίας..
Από την εμπειρία μου που είχα για ένα διάστημα με το ubuntu 12.04 ο χρόνος
για τον ίδιο υπολογιστή ήταν στα 30'' περίπου!! Και μιλάμε για υπολογιστή
με 6GB ram και dual core 2,4GHz επεξεργαστή.. Γι' αυτό με κάνει τόσο
εντύπωση τώρα..

Στις 29 Ιανουαρίου 2013 - 11:26 μ.μ., ο χρήστης modenas88 <
modenas88 στο gmail.com> έγραψε: