[Greeklug] Απορίες για Debian Wheezy

modenas88 modenas88 στο gmail.com
Τρί 29 Ιαν 2013 23:26:00 EET

Στις 29 Ιανουαρίου 2013 - 10:19 μ.μ., ο χρήστης Παύλος Πόνος <
ponospaulos στο gmail.com> έγραψε:

> [...]
>
> Επανέρχομαι στο θέμα της ταχύτητας στο booting του υπολογιστή.. Αν και έχω
> σβήσει απ' το startup application όλα τα περιττά (όπως evolution alarm,
> bluetooth, κτλ...) βλέπω ότι φορτώνει κάτι module για το bluetooth αλλά και
> κάτι αρχεία για εκτυπωτή ενώ εγώ δεν έχω καν σπίτι μου!!
> Υπάρχει τρόπος, έστω από κονσόλα, να κλείσω αυτά τα modules που φορτώνουν
> στην εκκίνηση ώστε και πιο γρήγορη εκκίνηση να έχω αλλά και η κατανάλωση να
> είναι όσο το δυνατόν μικρότερη;
>
> Για να αποτρέψεις ένα module να φορτώνει στην εκκινηση, αρκεί να φτιάξεις
ένα text file στη διαδρομή /etc/modprobe.d. Το αρχείο πρέπει να έχει
κατάληξη .conf (πχ foo.conf) και ως περιεχόμενο βάζεις στην αρχή μιας
γραμμής το blacklist <όνομα module>. πχ
blacklist nvidiafb
Για αναγνωρίσεις τα modules που είναι ήδη φορτωμένα, τρέχεις lsmod.

Ωστόσο δεν νομίζω κάτι τέτοιο να καθυστερεί τόσο την εκκίνηση! Μήπως έχεις
εγκατεστημένο το preload ή το prelink;

Πόσο αργή είναι η εκκίνηση σε δευτερόλεπτα; Και πόσο έκανα σε άλλα
συστήματα; Ένας τρόπος είναι το bootchart για να δεις περίπου τι γίνεται
στην εκκίνηση.
http://www.bootchart.org/