[Greeklug] Απορίες για Debian Wheezy

modenas88 modenas88 στο gmail.com
Σαβ 26 Ιαν 2013 23:37:31 EET

Καλησπέρα Παύλο!

Στις 26 Ιανουαρίου 2013 - 9:52 μ.μ., ο χρήστης Παύλος Πόνος <
ponospaulos στο gmail.com> έγραψε:

> [...]
> από debian squeeze) την debian wheezy.
>
> Ως γνωστόν αυτή τη στιγμή είναι σε φάση frozen και μέχρι να μηδενίσουν να
> critical bugs (που απ' ότι είδα σήμερα το πρωί είναι περίπου στα 240) δεν
> μπορεί να βγει release κανονική..
>
> Εγώ που εγκατέστησα την wheezy πριν βγει το επίσημο release, όταν αυτά τα
> critical bugs διορθωθούν εγώ θα μπορέσω να πάρω τις αναβαθμίσεις σε αυτά;
> Στις πηγές λογισμικού έχω επιλεγμένα τα εξής:
>  -wheezy security
>  -wheezy updates
> Ενώ στον έλεγχο για ενημερώσεις έχω επιλεγμένο τον έλεγχο για

Αφού έχεις το wheezy, φυσικά και θα πάρεις αυτές τις αναβαθμίσεις, αλλά και
ό,τι άλλη αναβάθμιση αναφέρεται για το wheezy ακόμα κι αφού μετονομαστεί σε
stable. Τότε δηλαδή, θα τρέχεις και εσύ τη stable κανονικά!

Κάποιος πχ που έχει το testing αντί του wheezy (το οποίο προς το παρόν
θεωρείται testing κλάδος), -αν δεν κάνω λάθος- θα πάρει ό,τι αναβάθμιση
υπάρχει για wheezy, αλλά μέχρι τη στιγμή του release!

Επίσης, ξέρει κανείς κανένα καλό theme για τα κουμπιά "μεγιστοποιήσης',
> "ελαχιστοποίησης" και "κλείσιμο"; Όσα και αν δοκίμασα δεν βρήκα κάτι καλό.
> Βασικά το default που έχει δεν λέει και πολλά και είπα να ψάξω λίγο μήπως
> και το αλλάξω!

Αν και ξέρω πολλά από themes, πες τι γραφικό περιβάλλον (DE) χρησιμοποιείς
για να μπορεί να σου απαντήσεις κάποιος.