[Greeklug] Απορίες για Debian Wheezy

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Σαβ 26 Ιαν 2013 21:52:56 EET

Καλησπέρα σε όλους!!

Δοκίμασα και πέρασα στον υπολογιστή μου (βασικά έκανα καθαρή εγκατάσταση
από debian squeeze) την debian wheezy.

Ως γνωστόν αυτή τη στιγμή είναι σε φάση frozen και μέχρι να μηδενίσουν να
critical bugs (που απ' ότι είδα σήμερα το πρωί είναι περίπου στα 240) δεν
μπορεί να βγει release κανονική..

Εγώ που εγκατέστησα την wheezy πριν βγει το επίσημο release, όταν αυτά τα
critical bugs διορθωθούν εγώ θα μπορέσω να πάρω τις αναβαθμίσεις σε αυτά;
Στις πηγές λογισμικού έχω επιλεγμένα τα εξής:
 -wheezy security
 -wheezy updates
Ενώ στον έλεγχο για ενημερώσεις έχω επιλεγμένο τον έλεγχο για
ενημερώσεις ημερησίως..

Επίσης, ξέρει κανείς κανένα καλό theme για τα κουμπιά "μεγιστοποιήσης',
"ελαχιστοποίησης" και "κλείσιμο"; Όσα και αν δοκίμασα δεν βρήκα κάτι καλό.
Βασικά το default που έχει δεν λέει και πολλά και είπα να ψάξω λίγο μήπως
και το αλλάξω!