[Greeklug] Απορίες για Debian Wheezy

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Παρ 1 Φεβ 2013 01:28:34 EET

To bluetooth θα το ξηλώσω, το virtualbox το χρειάζομαι όμως.. Αν το βγάλω
απ' την εκκίνηση τότε μήπως θα έχω πρόβλημα όταν πάω να τρέξω το πρόγραμμα;
Σε ένα mint που είχα δοκιμάσει να κάνω κάτι τέτοιο μου έβγαζε μήνυμα ότι
δεν μπορούσε να ξεκινήσει το virtualbox. Υποθέτω ότι συνέβη για αυτόν
ακριβώς το λόγο..

Στις 1 Φεβρουαρίου 2013 - 12:41 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka
linuxman ) <sergios στο greeklug.gr> έγραψε: