[Greeklug] Βοήθεια για τη μετάφραση του Slackware installer

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Τετ 18 Δεκ 2013 23:03:51 EET

Καλησπέρα Γιώργο και γεια σε όλους στη λίστα,

μπορεί ο πόρος "Slint" να με κούρασε λίγο παραπάνω, επειδή τον
"παρέλαβα" στο 32%, αλλά επιτέλους το έφτασα στο 98%.
Τα ελάχιστα που απομένουν για να ολοκληρωθεί στο 100%
είναι κάποιες -για μένα- "σκληροπυρηνικές" τεχνικές ορολογίες που δεν
είμαι σίγουρος πως να τις αποδώσω σε σωστά Ελληνικά.
Οπότε, βουρ όλοι μαζί ....και "όσοι πιστοί προσέλθετε" ;-)
Αν κάποιος νοιώθει ότι έχει όρεξη και μπορεί, αρκεί να γραφτεί στο
Transifex,
να περιμένει να γίνει η αποδοχή της εισόδου του ως Μέλους στην ομάδα
μετάφρασης
και μετά μπορεί να συνεισφέρει ελεύθερα στο έργο.
Επίσης, αξίζει τον κόπο ακόμη κι αν κάνει κανείς μόνο μια αναθεώρηση/
διόρθωση/ τελειοποίηση των ήδη υπαρχουσών μεταφράσεων!

Πάντως, πήρε ήδη επαφή μαζί μου ο Didier Spaier (maintainer) από την
ομάδα του Slack και με ενημέρωσε
ότι θα προλάβει να ενσωματώσει κιόλας τις μεταφράσεις στην επερχόμενη
νέα έκδοση!

Εγώ έκανα ό,τι μπόρεσα. Καλό βράδυ