[Greeklug] “Hand of Thief” banking trojan doesn’t do Windows—but it does Linux

Ponos K. Pavlos ponospaulos στο gmail.com
Κυρ 11 Αυγ 2013 23:53:35 EEST

Η αλήθεια είναι ότι κυρίως εταιρίες είναι ότι αγοράζουν antivirus γιατί
δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς. Δεν νομίζω ότι ένας απλός χρήστης
windows δεν θα κατεβάσει απ' το ίντερνετ και θα πάει να σκάσει χρήματα.

Προσωπικά εγώ κατεβάζω πακέτα μόνο απ' τα επίσημα αποθετήρια (+ το
mozilla.debian + mate) που ξέρω ότι είναι 100% ελεγμένα. Όλα τα άλλα
ενέχουν κινδύνους και καλό είναι να αποφεύγονται.. Όπως πολύ σημαντικό
είναι και το που σερφάρεις στο ίντερνετ, γιατί ναι μεν κολλάμε πιο
δύσκολα αλλά τίποτε δεν είναι άτρωτο ;)

Και μια και αναφέρθηκε προηγουμένως το rkhunter και το chkrootkit, εμένα
που μου βγαίνουν τα παρακάτω, να ανησυχήσω;

Από rkhunter:
---------------
usr/bin/unhide.rb       [ *Warning* ]
Checking for hidden files and directories                [ *Warning* ]
-------------

Από chkrootkit:
-------------
The following suspicious files and directories were found:
/usr/lib/pymodules/python2.6/.path /usr/lib/pymodules/python2.7/.path
/usr/lib/jvm/.java-1.7.0-openjdk-amd64.jinfo /usr/lib/icedove/.autoreg

eth0:avahi: PACKET SNIFFER(/sbin/dhclient[3446],
/usr/sbin/avahi-autoipd[3408])
wlan0: PACKET SNIFFER(/sbin/wpa_supplicant[2912], /sbin/dhclient[3028])

Checking `chkutmp'...                                        The tty of
the following user process(es) were not found in /var/run/utmp !
! RUID          PID TTY    CMD
! root         2882 tty7   /usr/bin/X :0 -auth /var/run/lightdm/root/:0
-nolisten tcp vt7 -novtswitch

Τι λέτε;

Ponos K. Pavlos
Send from Icedove