[Greeklug] “Hand of Thief” banking trojan doesn’t do Windows—but it does Linux

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 11 Αυγ 2013 23:23:32 EEST

Στις 11/08/2013 11:38 πμ, ο/η Konstantinos Boukouvalas έγραψε:
> Στις 11 Αυγούστου 2013 - 12:50 π.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov ( aka
> linuxman ) <sergios στο greeklug.gr <mailto:sergios στο greeklug.gr>> έγραψε:
>
>         Απλά πάντα εδώ έχει σημασία άνθρωπος και τι κάνει όταν
>     λειτουργεί ένα Λ.Σ..
>     Αν κάτι δεν ξέρεις τι είναι ρωτάς, αν δεν μπορείς ζήτα βοήθεια,
>     κάνε μία αναζήτηση και ρώτα αν αυτό που βρήκες είναι έμπιστο,
>     σωστό η όχι, και ποτέ μην εκτελείς ότι βρήκες μπροστά σου, ρώτα αν
>     δεν είσαι σίγουρος για κάτι.
>
> Η βιομηχανία antivirus δε θα υπήρχε αν όλοι εφήρμοζαν τον παραπάνω
> κανόνα.-
Όχι δεν νομίζω, βιομηχανία βασίζεται κυρίως σε εταιρικούς πελάτες και
όχι σε μεμονωμένους χρήστες που ως συνήθως βάζουν μαϊμού αντίγραφα, κάτι
που σε εταιρικούς πελάτες είναι αρκετά σπάνιο.
Άλλα είτε έτσι είναι είτε αλλιώς χρήστες δεν ενδιαφέρονται καν τι
τρέχουν και πως λειτουργεί,αν είναι καλό η όχι, από που προέρχεται και
ποιος το έφτιαξε, και τι μπορεί να έχει βάλει μέσα, για αυτό εξάλλου
κολλάνε ένα σωρό χαζομάρες από δίκτυο.
> Kindest Regards
> GREEKLUG Member
> K. E. BOUKOUVALAS

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!