[Greeklug] Παλιό Hardware

Salih EMIN cerebrux.gr στο gmail.com
Τρί 30 Απρ 2013 12:30:43 EEST

Νομίζω ότι όλες οι ιδέες που παρατέθηκαν είναι σημαντικές.
Ειδικότερα αυτή, που αναφέρεται στην συμμετοχή μελών ή εθελοντών για την
δοκιμή, πειραματισμό και κσεσκαρτάρισμα των hardware.
Μια καλή ευκαιρία θα ήταν να συνεννοηθεί ο σύλλογος με τον Δήμο, ώστε μια
φορά την εβδομάδα (?) να έρχεται μια τάξη μαθητών που έχουν (?) μάθημα
πληροφορικής και να τους δίνεται η ευκαιρία να συνθέσουν υπολογιστές, να
κάνουν εγκατάσταση διανομές και να δούνε μόνοι τους τι δουλεύει και τι
όχι.