[Greeklug] Παλιό Hardware

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Τρί 30 Απρ 2013 12:50:46 EEST

Εγώ θα το κάνω με το τερματικό

sudo apt-get update && sudo apt-get install coffee && sudo apt-get
install frappe :-D

Στις 30/04/2013 12:06 μμ, ο/η Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) έγραψε:
> Στις 30/04/2013 10:16 πμ, ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγραψε:

> Με Raspberry Pi γίνεται μέσω τηλεφώνου.
> http://www.raspberrypi.org/archives/2975
> :-DDDDDDDDD

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://el.libreoffice.org/
Save you money   &  use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/
First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win!!!