[Greeklug] Free CAD software * for your DWG files: DraftSight - Dassault Systèmes

Petros F petrosfreris στο gmail.com
Σαβ 27 Απρ 2013 17:41:18 EEST

ΠΡΟΣΟΧΗ

Απλά ενημερωτικά, προσπάθησα να το εγκαταστησω και χειροκίνητα και μου
ζητούσε τα i386 πακέτα libdirectfb-1.2-9_1.2.10.0-4.3ubuntu1_i386.deb και
libdirectfb-extra_1.2.10.0-4.3ubuntu1_i386.deb τα οποία όταν μου
απεκατέστησαν τον network-manager με αποτέλεσμα να τα εγκαταστησω
χειροκινητα μετά...

Στις 24 Απριλίου 2013 - 7:29 μ.μ., ο χρήστης Petros F <
petrosfreris στο gmail.com> έγραψε: