[Greeklug] Fwd: Free CAD software * for your DWG files: DraftSight - Dassault Systèmes

John Bardis bardisjohn στο gmail.com
Τετ 3 Απρ 2013 11:56:58 EEST

Το χρησιμοποιώ και εγώ εδώ και 2 χρόνια. Είναι πράγματι πολύ καλό και
καλύπτει το 90% των αναγκών μου. Λίγο με εκνευρίζει όταν βλέπω λίγο
διαφορετικό περιβάλλον από διανομή σε διανομή. Αλλά είναι γενικά πολύ καλό.
Θα το συνιστούσα σε όλους όσους έχουν ανάγκη από ένα CAD πρόγραμμα. Ένα
πρόβλημα  που συνάντησα ήταν όταν αρχεία αποθηκευμένα με το Draftsight δεν
τα έβλεπε το AutoCAD, αλλά δεν το έψαξα περισσότερο.

Καλή μέρα
Μπάρδης Γιάννης

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) <sergios στο greeklug.gr>
Ημερομηνία: 2 Απριλίου 2013 - 11:04 μ.μ.
Θέμα: [Greeklug] Free CAD software * for your DWG files: DraftSight -
Dassault Systèmes
Προς: Λίστα Greeklug <greeklug στο greeklug.gr>, Ubuntu list <
Ubuntu-gr στο lists.ubuntu.com>

Για κάποιους που ενδιαφέρονται για Free Cad, δοκιμάστε και μοιραστείτε μαζί
μας πως είναι.

http://www.3ds.com/products/**draftsight/overview/<http://www.3ds.com/products/draftsight/overview/>

--

Greeklug στο mail.greeklug.gr