[Greeklug] Free CAD software * for your DWG files: DraftSight - Dassault Systèmes

John Bardis bardisjohn στο gmail.com
Δευ 15 Απρ 2013 21:12:12 EEST

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ σε Mint 64 bit.
Το έλυσα με τις οδηγίες του παρακάτω συνδέσμου
http://linuxaideddesign.blogspot.gr/2012/03/draftsight-and-ubuntu-1204-lts-64bit.html
Καλή επιτυχία.

Μπάρδης Γιάννης

Στις 15 Απριλίου 2013 - 2:13 μ.μ., ο χρήστης στέργιος προσινικλής <
steriosprosiniklis στο gmail.com> έγραψε: