[Greeklug] Free CAD software * for your DWG files: DraftSight - Dassault Systèmes

στέργιος προσινικλής steriosprosiniklis στο gmail.com
Δευ 15 Απρ 2013 14:13:26 EEST

Υπάρχει όντως πρόβλημα. Δεν υπάρχει deb για 64 bit
http://linuxaideddesign.blogspot.gr/2012/03/draftsight-and-ubuntu-1204-lts-64bit.html

Με αυτόν το τρόπο το έχω εγκαταστήσει σε δύο περιπτώσεις και το δουλεύουν
απροβλημάτιστα.
Από την 12.10, δουλεύει μια χαρά το deb για 32 bit.

Στέργιος

Στις 15 Απριλίου 2013 - 1:36 μ.μ., ο χρήστης Konstantinos Togias <
ktogias στο gmail.com> έγραψε: