[Greeklug] IDC: Τα Windows 8 κατακρημνίζουν την αγορά PC - Τεχνολογία - Ειδήσεις - in.gr

Kostis Mousafiris kvisitor στο gnugr.org
Παρ 12 Απρ 2013 13:36:40 EEST

Προσπαθώντας να είμαι λίγο προσγειωμένος,
λογαριάζω ότι τα tablets είναι ο βασικός "ένοχος" για τα νούμερα αυτά,
μετά θα έβαζα την ριζική αλλαγή του τρόπου λειτουργίας και της
διαφορετικής Επιφάνειας Εργασίας που "ξενίζει"
ολόκληρες γενιές χρηστών και τέλος, ναι, και το Linux είναι μια πρόσθετη
αιτία για τις στατιστικές αυτές.
Αλλά θα έλεγε ότι το Linux είναι απλώς ένα ακόμη "αγκάθι" που
πορστιθέμενο στα υπόλοιπα, οδηγούν τα νούμερα των πωλήσεων σε αυτό το
σημείο...