[Greeklug] IDC: Τα Windows 8 κατακρημνίζουν την αγορά PC - Τεχνολογία - Ειδήσεις - in.gr

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 12 Απρ 2013 10:36:55 EEST

Μήπως ένα κομμάτι της αιτίας είναι και το Linux αφού μπορεί να πάιξει σε
παλιά μηχανήματα απλά με μία αναβάθμιση μνήμης??? Οπότε κάποιοι απλά πάνε
σε ένα λειτουργικό που δεν πληρώνουν και σε παλιό μηχάνημα συνεχίζοντας να
κάνουν την δουλειά τους???
Επίσης έχω παρατηρήσει σε μεγάλες εταιρείες έχουν ακόμα ΧΡ μετά από το
λανσάρισμα 2 λειτουργικών από πλευράς MICROSOFT.
Μήπως ο καταναλωτής έχει γίνει ποιο κατασταλαγμένος???
Μήπως αυτό το 14% οφείλετε και στα tablets????

Στις 12 Απριλίου 2013 - 12:24 π.μ., ο χρήστης Nicholas P. <nikos στο greeklug.gr
> έγραψε:

> http://tech.in.gr/news/article/?aid=1231243743

*
*