[Greeklug] [open-source] Περί «Μονάδων αριστείας ΕΛΛΑΚ»

Stefanos Kouzof kouzof στο gmail.com
Κυρ 7 Απρ 2013 16:50:22 EEST

Οπωσδήποτε, η δράση αυτή προσφέρει στο ανοικτό λογισμικό.

Ωστόσο, με κόστος ...2 εκ ευρώ, θα μπορούσαμε να στείλουμε πχ  2εκ
επιστολές(το λιγότερο), που θα τις διάβαζαν 2 εκ συμπολίτες μας.Τι έχει να
δείξει αυτή η δράση σε σχέση με το ΠΟΣΟΥΣ θα αγγίξει (πχ με ενημερωτικά
κλπ;)

Δηλαδή, αν μια πρόταση αφορά το στήσιμο μιας δομής ΕΛ/ΛΑΚ σε  Πανεπιστήμια,
που θα πληρώσει:
- hardware (καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο)
- μισθούς ΕΔΤΠ
- ταξίδια και συμμετοχές σε συνέδρια ~100 καθηγητών
- μαθήματα σε φοιτητές και ΕΔΤΠ (~1000 άτομα)
Με κόστος ανά άτομο: 200 ευρώ (αντί 1 ευρώ της επιστολής), τότε όχι,
ευχαριστώ δεν θα πάρω. Καλύτερα να μη γίνει και εγώ να πληρώσω λιγότερους
φόρους κατά 2 εκ ευρώ. Και αν είναι να γίνει με λεφτά της ΕΕ, να γιατί
φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

Αν θέλουμε να ενημερώσουμε τον κόσμο, τότε ο αρμόδιος φορέας είναι ο ίδιος
ο κόσμος, δηλαδή ο HELLUG. Αν θέλει η ΕΔΕΤ και οι λοιποί φορείς να φανούν
χρήσιμοι, ας χρηματοδοτήσουν μια φορά και κάποιον πέρα από τον εαυτό τους.

Στέφανος