[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Klearchos-Angelos Gkountras kleagkou στο gmail.com
Παρ 21 Δεκ 2012 10:49:20 EET

Στις 19/12/2012 09:42 μμ, ο/η Παύλος Πόνος έγραψε:
> Δεν κατηγορώ το debian, σου είπα κιόλας ότι έχω debian 6 και είναι βράχος..
> Για μένα που η δουλειά μου δεν απαιτεί firefox 17.2 και libreoffice 3.5 δεν
> με πειράζει. Για ένας όμως που θέλει και λίγο πιο ενημερωμένο software
> είναι ένα θέμα.
βασικα δεν ειναι θεμα .. οταν σερφαρεις πρεπει να εχεις ενημερωμενο
browswer , οκ το debian εχει iceweasel και icedove την  εκδοση exteted
suporτ edition (ESR) , που όπου να ειναι η υποστηριξη της σταματαει ,
για αυτο ο firefox και ο thunderbird 17 ειναι ESR