[Greeklug] Διανομή για παλιό υπολογιστή

Παύλος Πόνος ponospaulos στο gmail.com
Τετ 19 Δεκ 2012 21:42:46 EET

Δεν κατηγορώ το debian, σου είπα κιόλας ότι έχω debian 6 και είναι βράχος..
Για μένα που η δουλειά μου δεν απαιτεί firefox 17.2 και libreoffice 3.5 δεν
με πειράζει. Για ένας όμως που θέλει και λίγο πιο ενημερωμένο software
είναι ένα θέμα.
Αυτή ήταν η φύση της ερώτησης μου!

Στις 19 Δεκεμβρίου 2012 9:29 μ.μ., ο χρήστης vangelis mouhtsis <
vangelis στο gnugr.org> έγραψε: